KDO SI PÍŠE ZŮSTÁVÁ

KDO SI PÍŠE ZŮSTÁVÁ

Všechno co stojí za to chvíli trvá. Ze dne na den to opravdu nejde a proto není nutné ani nic uspěchat. V tomto případě stále platí pravidlo rychle začal, rychle skončil! Už jste registrovaní jako VIP za 100,-? Ještě ne? Tak to udělejte, vybrané benefity zdarma vám pomohou na cestě směr vytoužený cíl. Registrace zde http://dostonasto.cz/registrace/

Mé letité zkušenosti potvrzují, že pokud budete vědět odkud a kam jdete, tak si cestu vždy najdete. Získáte možnost se vždy zlepšovat a nestát na místě. Proto je důležité znát analýzu svého těla (http://dostonasto.cz/inbody-centra/), sportovní zdatnost a výchozí stravovací návyky.

Úkol číslo 1: Začněte si den po dni psát vše co sníte a vypijete!

Zaznamenejte si následujících 5 dní, den po dni, hodinu po hodině, porci po porci, pitný režim, mlsání, popíjení apod.

Příklad: Čtvrtek

  • 7:15 – 3 míchaná celá vejce se slaninou, 2 cereální kaiserky s lučinou a 40 g eidam 30%, káva
  • 9:00 – celý banán, ovocný čaj s cukrem
  • 12:15 – pečené kuřecí stehno, sťouchané brambory 200 g, rajčatový salát, malé pivo (0,3l)
  • 17:00 – jogurt florian jahodový
  • 20:30 – pizza velká se šunkou, tatranka
  • 21:40 – hrst buráků cca 50 g, 3 dcl bílého vína
  • přes den vypito cca 1,5 litru minerální vody – slazené

Velmi důležité je, aby v záznamu byl zahrnutý víkend. Drtivá většina z vás má o víkendu jiný denní rytmus než v pracovním týdnu. Věřte mi, že nejpozději od 3. dne si své stravování začnete lehce upravovat 🙂 začnete se o svoji stravu více zajímat, plánovat. Nemusí to být ideální, ale určitě to bude už o kus lepší než na začátku. 🙂

Co vám tato jednoduchá rada přinese? Především nastaví zrcadlo vašemu stávajícímu stravovacímu režimu. Každý hlásí: „Já vím co jím, Ti to můžu říct, jím dobře.“ Kdyby to tak bylo, nebude tato triviální rada mít, tak velký úspěch. Před šesti týdny jsem tuto radu utrousil na jednom setkání, došlá sms potěšila nejen mě, ale především odesilatele: „4 kg dole, díky! :-)“

Srovnání těchto poznámek a výstupu z měření na InBody vám ukáže a potvrdí, kde je chyba.

Stanovte si dosažitelné cíle (http://dostonasto.cz/clanek/stanoveni-cile/), začněte evidovat a plánovat své stravování a pohybovou aktivitu (http://dostonasto.cz/clanek/planovani-evidence/)

Úspěch není náhoda!